Gost-predavač Fakulteta za sport, u okviru predmetu PR u sportu/PR u novinarstvu bila je Ana Brzaković, ekspert za PR i marketing komunikacije u digitalnom kontekstu.

Brzaković je detaljnije govorila govorila o trendovima i svojim iskustvima u aktuelnom, digitalizovanom svetu komunikacija, analizirajući savremene izazove u toj oblasti iz perspektiva marketinga i odnosa s javnošću.

Izuzev uvida u postojeće komunikacijske okolnosti i nove perspektive u domenu odnosa s javnošću, studenti su od naše gošće dobili i niz poslovnih saveta korisnih za njihovu dalju orijentaciju i razvoj u profesionalnom pogledu.

Ana Brzaković je nakon studija novinarstva na Filozofskom fakultetu u Nišu i Univerzitetu Minesota u SAD, poslovno iskustvo sticala je u „Delta Holdingu“, gde je bila i direktor korporativnih komunikacija, kao i u „Američkom savetu za internacionalno obrazovanje“, gde je radila kao konsultant za marketing na društvenim mrežama.

Vlasnica je agencije Digital Way i koautorka „podkasta“ o zdravlju na poslu „Kako si na poslu?“, koji funkcioniše u okviru „Telegraf biznis portala“.